Hemma

Nu är jag hemma. Men tänkte berätta lite om mina tre dagar i Stockholm.

För det första så åkte jag buss i 6 TIMMAR från korsberga till Stockholm.

När vi kom fram var jag vrålhungrig så vi åt på Burger king.

Sen så åkte vi tunnelbana till (Hotel Ibis)  och checkade in vi fick rum 229.

När vi checkat in på hotellet drog vi in till stan.

Vi åt en jättegod fika och drack latte.

Sen så  tänkte vi gå på bio på (mickael jacksson this is it).

Men den gick lite för sent.

Så vi gick och köpte kvällsmat och varsin tidning.

Sen åkte vi till hotellet och åt sen gick vi och la oss.

DAG 2!
VI vaknade vid typ åtta nio då gick vi ner till Resturangen och åt frukost.

Sen så skulle vi till stan och shoppa och jag skulle träffa min kusin EMELIE.

Men så ringde hon och sa att hon inte kunde komma till stan.


Bara för att hon inte visste VÄGEN ?:S:O.

Men mamma och jag hade kul ändån.

Vid ett halv två gick mamma och jag och åt på JENSEN'S BÖFHUS.

Först åt vi varsin (natshos med kyckling ) .

Sen så kunde man betala 39 kr för hur många portioner glass man ville.

Jag åt två portioner.

Sen så gick vi och köpte en disco klänning.

Men så blev klockan typ 6 så vi åkte tunnelbana till GLOBEN.

För vi skulle på en pink konseert.


Konseerten skulle börja vid halv 8 men den började vid 8.

Det brukar vara förband och på den här konseerten var (EVERMORE) förbandet.

Sen va det en liten paus .

Efter pausen började PINK.


konseertenn slutade vid 24:00.



Sen åkte vi och köpte kvällsmat och åt den.




Sen var vi så trötta att vi slocknade som vårat levande ljus vi hade på rummet.

DAG 3!
Idag vaknade vi vid nio  så vi gick ner åt frukost åkte in till stan.


Sen han vi Shoppa i en timma .

sen så åkte vi med X2000 til nässjö.

Sen skulle vi egentligen hoppa på ett krösa tåg efter en timma som gickn till sävsjö.

Men det stog ett krösa tåg som precis skulle åka mot sävsjö så vi åkte det istället.


sen så är jag ju hemma men hoppas alla kommer få ha så bra som jag har haft med min mamma<33


ÄLSKAR DIG MAMMA<3333333333333333333333333333333333


PS:jag har köpt en pink tröja<333


Och jag LOVE P!INK<33333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0