Jönköping+mobil♥

Hejsan hoppsan everybody♥sorry för att jag inte bloggat på ett tag men ville barav säga att idaaaag:D så vart vi i jönköping och shoppade♥
VAD TYCKS OM MIN SNYYGGA ONEPIECE??
Askul om du frågar mig:D
Sakerna vi köpte:
1. En onepice till mig:D det ser ni ju på bilde den e i plommon färg:D♥
2.Jeans med dragkedja i rumpan:D thihi kmr bild:D to mee och till emma♥
3.En kort turkos tröja till mina jeans♥ to me ofc♥ kmr bild
4.En BH thih den e viit:D med en rosa rosett i mitten och 2 hjärtan på sidan kmr bild senare♥
5. Mamma köpte assnygg väska:D
6. Emma köpte 2 par snygga jeans♥
7. Emma shoppade mkt så jag orka inte skriva allt:D
Aa men det var väl allt jag kom ihåg:D
Men vill ni veta en rolig sak??
Jag ska få min mobil nu i veckan:DD
en HTC sensation♥♥♥♥♥
Here it comes picture♥
Här e ju självaste mobilen/asbra♥  men nu kmr 2 bilder på skal och väska:D
Skal♥
Thihi detta e skalet visst e det snyggt??   i love htc♥  men nu kommer väskan
väskan♥
AA inte jäättebrav bild men den e ju snygg eller hur men aja i den plånboks liknande väskan ska då min vackra mobil ligga♥
PUZZZ & KRAMIZAR//

Kommentarer
Postat av: Lina ! :D

Skit snyggggggg ! :*

jag vill ha bilder på alllllllllt ! :D

är det en äkta onepiece ? :) <3



missss ya :* <3

2011-08-30 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0