nattinatt

 
kvällen avslutades lite fint med scrubs:ppförlåt om allting är lite konstigt men min mobil cepade såklart när jag skrev allt detta men gonatt.klockan är 01.07 och jag är knappt trött efter wow en stressig dag:p haha i morse väcktes jag av min kära moder:b) klockan 10.10 typ och jag skulle till min underbara bästis moa klockan 10.40 så det blev rättså stressigt om man säger så, ja men när jag kommit ner till mos med busspengar i fickan ja då tog vi bussen in till stan eller ebba faktiskt:) 
Ebba, jag och mos tog cyklarna och cyklade runt i bäckseda och sen bar det av till stan där vi shoppa lite :b)
sen tjockade vi oss självklart på donken där moa och jag fick skrattanfall för att jag hånglade med mitt sugrör:p hahahaha sköna e vi!.
sen började en liten tysk unge stirra på oss så vi stirrade ihjäl ungen:D och då började en tant stirra på oss:s.
Sen var ju jag och mos bara tvungna att åka ruchelkanan några sjuka gånger:p
och eftetsom man fick liite dålig andedräkt av donkenmaten så stack vi till öb och köpte tuggumi:b)
Men den j**la bussen skulle gå efter tio minuter så då fick vi paanik!
men vi hann med bussen:o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0